Thursday, November 13, 2008

WALIMATUL URUS


Salam... :)
skrg nie dh kul 130 ptg...cuaca kt cnie mendung jer..awan gelap..skrg nie time rest..aku nk keluar mkn..mls..kenyang lagi..so...nk habiskan masa...aku menulis...

hmm..nxt week...cuti sekolah dh mula...majlis2 perkahwinan pun bnykla...
kt kwsan perumahan aku 2...pun bnyk yg wat majlis...semalam balik dr keje aku cek letter box..ade 3 card undangan kawin..guess what 2 dr card 2...adalah clsmate aku ms sekolah dulu...huhu...dh nk kwin rupanya...hmm...tahniah aku ucapkan pada mereka..lama dh aku lost contac dgn mereka..bertahun2 lamaya..tbe2 trus dpt card jer...huhu..bgus la 2... ;)

hmm...bln 12 nie pulak...sepupu aku sblh ibu nk kawin..muda lg dr aku..kirenya die nie adk sepupu..anak pak ngah..mereka dok kt Klng..hmm...if g rumah pak ngah nnti..jenuh la aku nk menjawab soaln cepu mas dr mkck2 aku..huhu...cm mn nk lari eh...hehe.. :)

soalan ape 2...?
soalan ape lg...sure nyer tnya bila la pulak turn aku...huhu..
ala...aku br 23...bkn 32...aku br nk mula bina hidup aku..ni pun masih lagi merangkak..sbr2 la...ada jodoh ...xkn kemana...cuma xtau cpt or lmbt jer...tul x?
hmm..zmn dh berubh lor...xmcm zmn mereka...umur 23 dh ade anak..
kdng2 susah nk fhm mereka nie..mn la thp pemikiran mereka..?
nk kt x belajar...ade yg dh wat master dh..tp...nth la...myb lumrah hidup cm 2... :)

ibu suh cr hadiah...nk bg ape erk....???
sj jer aku memain ngn ibu...
aku kt aku nk br bj mengandung kt Ifa (adk sepupu aku yg nk kwin 2)
huhu...free2 jer kene marah..hehe..ala...sj jer nk memain...tp aku x amik hati pun..ms kene marah aku gelak jer...hehe..xpe la...nnti bile die dh ade ank...nnti aku belikn bj baby ngn kasut sekali...hmmmmm.....comel nyer........ :)
psl hadiah 2 nnti la aku fikir2 kn..lmbt g... :)
paling2 pun bg set pingn mangkuk..2 kire pilihan ter akhir sekali...

hmm...ps nie...spe nyer turn la gaknyer kn...baik sebelah ayh..mahupun sebelah ibu..sama jer..
sebelah ayh...aku ngn sepupu aku la...tp..rs neyr lmbt lg 2...yg sebaya dgn aku..lum hbs study lg...tp x tau la if jodoh sampai awl..yg lelaki..br 24 thn...mn mungkin akn kawin awl...msti la die nk kene kumpul duit dulu kn....hmmm...aku...????
hehehe...no komen la...aku pun xtau bile turn aku...xplan pe pun.. :)
ade jodoh ada la...kn.kn...:)

hmm...ok la...xde idea la pulak... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...