Tuesday, November 18, 2008

My Favourite.....

hye.. :)

hmm...skrg nie...xde keje dh...pg td..hmm..bzz tul..sampai nk cht kt Ym pun xleh..so skrng nie dh x bzz...leh la mula memblog...hehe..

tul ke perkataan 'memblog' tu...????
erm..nk cite ape erk....ha,,,, nk tau x...???

what is my favourite??
favourite bout what????
check it out.. ;)

Last few weeks...aku g tgk wayang..teke la aku tgk dgn sape???
aku g ngn adk aku..huhu..dh 2 nk g ngn sape?? aku tgk cite High School Musical 3
cite yg memang aku miant sangat..aku ikut cite 2..start dr HSM 1..HSM 2..n HSM 3..
best sngt2 cite 2..puas..ms mereka menyayi n menari..terasa n join sama jer..hehe.. admire tul Gabriela ngn Troy ..sama cantik..sama padan..paling aku suke tgk muke Gabriela..cun sesangat..hehe






Well....aku suke tgk movie yg jenis2 cm 2..jenis yg musical..so..x boring tau bile tgk cite 2..if bg pilihan antara action movie ngn musical movie..4 sure aku pilih musical movie dulu..ps 2 br aku tgk action movie..aku lebih suke tgk movie yg content nya light jer..de moral of the story..2 dh mencukupi..x dinafikan..movie2 jenis2 lain pun aku suke gak..cm action movie.. horror movie..tp..akn jd pilihan ke 3..movie2 yg berbentuk love..comedy n romance n pasal persahabatan...best juga..yg mn akan jd pilihan aku yg ke 2..pilihan pertama 2 la..musical movie.. animation movie..ala dgn nm lain..cite cartoon.. :) lebih santai..

movie2 keluaran Disney pun x kurang hebatnya..dulu time cuti2 sekolah...TV3 mesti siarkan movie 2 keluaran disney..aku memang x lepaskan peluang tuk tgk..

tp..sejak dh keje nie...xde ms dh nk tgk.. :)

Cite2 melayu pun bez gak..aku suke tul tgk cite Mokhsin..lain dr yg lain..cite percintaan kanak2.. mmg bez cite 2.. :)

orkid n mukhsin..cantik kn background pic nie... :)

movie2 dr malaysia x kurang hebatnya..tp..cite2 cm Cicak Men...erm...nthla..no komen la..huhu..
ha..lg 1..cite Antu Fighter..yg kn keluar xlm g...hmm...kalau leh..jgn la tiru..cr idea asal..hmm..kn lebih fresh..tul x..??

xlm lagi de movie baru..tajuknya Selamat Pagi Cinta..hmm..cm bez jer cite 2... :)


If cite2 bersiri lak...aku lbh suke tgk cite2 cam..
  • CSI Miami, CSI Las Vegas & CSI New York
  • Criminal Minds
  • Super Natural
  • Kyle XY
  • Smallvile

Mr Kyle XY.. suke tgk mata n bibir die..hehe..


hmm...ni pun fav gak...fanatic tul.. :)



SUPERMAN..tgh menanti kemunculan cite nie....


Cite2 dr malaysia pun ok gak..drama2 bersiri cam :

  • Sindarella
  • Kaisara
  • Puteri
  • Bella
  • Berakhir Sebuah Ilusi
  • Dewi Cinta

N lagi..n lagi.. :)




best gak cite nie...tp ending...huh..xbest nyer,,,,

Aku gak suke tgk reality shows..but..if reality show yg de undian SMS... aku x layan sangat..tgk2 jer..if part nk undi..xde mknanya,,,huhu.. antaranya fav aku ..
  • Survivor
  • Amazing Race
  • Apprentice Donald Trump
  • She Got The Looks
  • America's Next Top Models
  • Project Runaway
  • Hells Kitchn
  • Top Gear

" one day u in..one day u out" hehe..tu la kata2 si Heidi nie setiap minggu

YOU'R FIRED !!! hehe.. :)

N macam2 lagi la..banyak.. :)
reality show dr malaysia..bnyk yg libatkan SMS..2 yg jd kurang cikit nk tgk..huhu..ade yg x bape best..cz ambil idea dr barat..xde idea baru..tp..if xde cite..aku tgk gk.. ;)

Aku suke tgk cartoon..dr kecik sampai la besar..xberubah minat aku nie..tp..tgk gk la jenis cartoon 2 cm mn...cite2 cartoon yg aku tgk cm cite

  • Totaly Spies
  • Detective Conan
  • Shin Chan

SHINICHI KUDO yg cute dgn spec die

SHIN cHAN

Even cite Shin Chan nie agak bodoh..tp ade msg yg bermakna yg disampaikan..if nk compare dgn cite Doraemon...much better g cite Shin Chan.. :)

Last saturday..aku tgk cite shin chan..air mata aku boleh keluar menagalir...ha....pelik x..?? menyentuh perasaan tul..

Cite nye cm nie...cite pasal cikgu shin chan..yg suka dgn seorang doc pakar tulang.. 1 day doc nie ajak kawin n ikut die ke Chili cz de jumpa tulang dinosour.. cikgu shin chan nie kecik hati cz..doc nie pentingkan tulang tampa fikir perasaan die...so mereka gaduh..puas la c shin chan nie wt plan ngn kwn2 tuk satukn mereka balik..tp x jalan..cikgu die nie lak murung jer...sehari sebelum doc bertolak ke chili..die dtg ke tadika shin chan..n g tau..flight die kul 11..n di pendekkan cerita..guru besar wt rombongan ke Air Port semata2 nk hantar cikgu nie g jumpa doc 2...ms kt air port 2 la..babak paling sedih..mereka wat luahan perasaan..mengaku yg die terlalu syngkan doc 2..n nak kn doc 2..so..doc 2..suh die tunggu sampai doc 2 balik..die jnji die kan balik..n cikgu 2 lak..kt...die akn setia menunggu..huhu....touching nyer..... :)

Ha..berbalik pd musical movie..hari ahad yg lepas..aku tgk cite Barbie..tajuknya..Barbie and Diamond Castle...ala..setiap kali nk keluarkan patung barbie yg baru..surenyer mereka kn wt cartoon pasal patung yg bakal mereka keluarkan..n aku x lepaskan peluang tuk tgk semuanya..dh bnyk gak la cite barbie nie yg dh aku tgk...ala..ni semua marketing strategy.. bile bdk2 dh tgk..sure mereka nk beli patung 2..termasuk la adk aku yg kecik 2...mula la bising2 nk kn patung 2..huhu..

Its a good story..pasal persahabatan..full of magical..n nice songs.. :) same jer cm cite HSM..lagu2 sume best2.. :) tp..aku xde la sampai terpengaruh nk beli gk patung 2..xberfaedah langsung...huhu..:)

Kesimpulannya..aku suke la sangt tgk tv.. :)

Tp..cite2 bersiri dr korea...cina..kurang cikit la...indon pun same gak...xtau nape..:)
cite2 industan pun kurang gak..evn cite2 nie pun musical gak kan...hehe...

1 comment:

Anonymous said...

seems that we have same interest

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...