Monday, November 17, 2008

MY WEEKEND






Hmm...its monday again..as usual..pas aku bereskan semua keja2..pe lg..terjah blog la pulak.. :)

Weekend yang lepas..hmm..aku ad wt sedikit perubahan..
perubahan ape la 2 gak nyer eh...??

Well...pd kebiasaannya.. weekend aku hbskan ms mengadap bj2 aku...huhu..biasanya..on saturdy..aku relax2 dulu..then on Sunday ..mula la isi aku dgn bj2 ku..dr kumpul bj2..basuh bj..sidai bj..lipat bj.and akhir sekali...iron bj..bj..bj...bj..huh..amat2 la membosankan hidup aku nie..x colourful langsung..



So this week ..aku tukar plan ..on sat aku uruskan semua bj2 aku...tinggal belum iron jer...biasenye..aku kn iron bj tuk seminggu sekali..nk iron hari2 xleh..ayh bising..suh jimtkn penggunaan elektrik..huhu..xpe la..ikutkn aje.. even aku yg byr all utility bills setiap bulan..

hehe.. :)

On sunday..aku wt pe lk...??
aku keluar..g JJ (Jaya Jusco)..sj nk cuci mata..or dgn nm lain.. window shopping..:)
asik dok umh jer..boring gak kn..nk keluar dating..bf xde..jauh sngt..huhu..so keluar sorg2 jer la...lg pun mmg aku nk keluar pun..nk cr birthday card tuk seseorg..cz bdy die x lama g dh.. :)




So..ps bereskan keje2 aku kt umh 2..lyn cite barbie sekejap..masak..thn..aku pun keluar la..sampai jer kt JJ aku mula la cuci mata..

Hmm..hari2 minggu nie..surenya ramai org..tp...ramai yg dh berkeluarga..aku senang habiskan masa kt cni..compare dgn Mahkota Prade..yg sesak dgn manusia..yg majoritinya remaja...hmm...mmg x selesa..

So...tempat pertama...aku g kt area bj perempuan dulu..wah.....blouse2 br...cantik2 sumuanya..all new arrival ..jeans pun ade..de less 50% g..hehe..gj x masuk g..br tgh bulan...geram jer tgk blouse2 2..ikutkan hati nk jer beli...tp...huhu...kene kawal nafsu 2..if aku li gak..jwb nya..hujung bulan..kete aku tu..isi air jer la..xyah isi minyak...cz peruntukan tuk minyak dah aku guna tuk beli blouse..hehe..tul x..??

Then aku naik ats..niat nk cr card ..tp bile terpandang bj2 kanak2..bj2 baby yg comel2...terus aku g kt section 2...belek2 hmm....comelnyer..aku paling suke tgk kasut..keciknyer...comel sangt2..tp...harga...pergh..!!!!kalahkan harga kasut org dewasa.. mahalnyer...!!! kasut 2 di buat dr apa la gaknya..sampai melampau sangt mahalnya...huhu..

ps2..aku singgah memory lane jap...2 memang tempat fav aku..belek2 barang2 kt c2.. :) ps 2..br la aku mula cari card 2..

Kt section cards 2..bnyk sngt card..aku pun mula la belek..one by one..bnyk pilihan kt c2..leka2 belek card2 2...ade org sapa aku dr belakang...
“Cikgu...cikgu...igt kt sy lagi x....? “

ha........cikgu??? aku terus menoleh ke belakang....hmm...c farahani rupanya... :)
x stdent aku..huhu..tp...sejak bila pulak aku jd cikgu????

jeng...jeng...jeng...hehe..nnti aku kan ceritakan... :)
check out my other blog.. http://www.znabilah.blogspot.com/

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...