Wednesday, November 12, 2008

I MISS HIM




hye,
morning everyone
hmm..2 hari yg lepas..petang..ps blk dr keje..kepala aku skit sangat..mcm nk pecah jer rasanya..
well sakit aku dtg balik..hmm sakit ape 2..?
aku nie migrain..tiap2 buln mesti kena..tp x tentu kdng2 skt biasa jer..kdng2 skit teruk sngt2..sampai aku x larat dh nk tanggung..
mcm mn nk gmbrkn eh...erm...
biasanya sakit di sebelah kanan kepala..berdenyut2 pada awl nya n akn bertindak agresif..skt 2 menekan kepala..seolah2..dia nk keluar dr kepala 2..Tuhan sj yg tau betapa siksanya..seolah2 ade benda yg menolak dr dalam..aku tetap bertahan..sampai rumah..aku terus mndi..aku buka kepala paip..cz aku nk kn tekanan air yg kuat..bila air 2 kena kt kepala aku..biasanya skt 2 akn kurang..tp kali nie x pulak..merana aku..sampaikn aku tolak kepala aku ke dinding dgn kuat..br la rs sakit tu kurang..

andainya sakit 2 x kurang ..aku xkn teragak2 tuk hantukkan kepala aku ke dinding..huhu.. :)
dkt 45 mnt aku dlm bilik air 2...sakit 2 ade la kurng..tp sikit jer..ps mndi aku mkn ubt..mkn ns ada la dlm 2 sudu..then aku baring2 jer dlm bilik..menahan sakit..ikutkn hati nk jer aku buka kepala nie n bagi sakit 2 keluar..tp apakn daya..aku xleh wt cm 2..pernh juga aku jumpa doc n doc pun pernh scan kepala aku..die kt aku x pape..jz migrain jer..ms dgr 2...hmm...syukur sangt..aku ingtkn aku kene brain cancer ke..huhu..mnta la di jauhkan..tp..sakit sangt la...lembik aku jd nye..

dlm menahan sakit..tbe2 aku dpt fon call..segara aku bgun... lelaki itu call aku..hehehe.. :)
nk tau x...sakit 2 boleh hilng tuk seketika...tp aku dpt ckp dgn die pun sekejap jer..
ps 2..aku msuk bilik balik..wah...sakit 2 mula dtg balik...aku mkn lg ubt..xlm ps 2...aku dh tdo..

pg esk nya...ALHAMDULILLAH aku sihat semula..n boleh pergi kerja..

ms tgh drive..aku terfikir..mcm mn la...dgn hanya 1 fon call..leh watkn sakit 2 hilng seketika..
nthla...kuasa cinta kot...Wallah'hualam.. :)

hmm...lelaki itu... :)
aku harapkan biarla dia lelaki yg terakhir tuk aku..n biarla aku habiskan hidup bersama-sama dia..moga ALLAh makbulkan permintaan aku..AMIN :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...