Saturday, July 25, 2009

TAG DARI AKU DIA & LAGU

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Happy Saturday everyone.....lala

ok...tuk hari nie...tak de topic yang besh yang boleh dikongsikan bersama kalian...otak tengah ting tong...hehe...feel lil bit dizzy....dr semalam tak mau hilang...

tak tau la kenapa sejak akhir2 nie...tido lambat...tapi bagun awal....bila dah time2 macam ni..baru terasa mengantuk...mata kelat...more mata tgh lobamm...tah pe penyakit tah...harap semua ni akan berakhir tak lama lagi...

ok..cukup la bercerita tentang diri yang membosan kan ini...

pagi nie....xde mood nak buat keje...nk ngular jer...boleh..?? hehehe...

so,,,I nak isi kan masa dengan menyudahkan homework-homework yang dah tertangguh..

kali ni..Tag datangnya dari blog AKU DIA DAN LAGU author nya adalah ANAK LAUT

ok..sebelum tu...kita buat regangan cikit...panaskan badan dulu yupp...hehe...

senamjogetpusingpang

ok..jom kita mulakan.....

MySpaceBekas kekasih saya adalah
  • hrumm...nth..dh lupe.... jelir
MySpaceSaya sedang mendengar lagu
  • Lenka-Dont Let Me Fall
MySpaceMungkin saya patut
  • buat kerja-kerja saya...tapi sekarg ni...tgh mengular...hehe...
MySpaceSahabat-sahabat baik saya :
  • semua kawan-kawan saya adalah sahabat baik saya...termasuklah blogger2 sekalian..
MySpaceSaya tak faham :
  • bnyk perkara yang saya tak faham....
MySpaceRamai yang kata :
  • ape yer...??
MySpaceCinta itu adalah :
  • perkataan yang mempunyai 5 huruf, tak boleh dilihat,tak boleh disentuh...hanya boleh dirasa dengan hati.
MySpaceSaya akan cuba :
  • jadi yang terbaik....
MySpaceAyat SELAMANYA membawa maksud :
  • dalam ertikata lain...kekal...dalam english
MySpaceTelefon bimbit saya :
  • nokia 8500...hahaha...berangan....
MySpaceBila saya terjaga dari tidur :
  • pagi ni...bila terjaga dari tidur..perkara pertama sy teringtkan Dia....rasa macam tak mau bagun jer...so..tak perlu fikirkan tentang Dia...
MySpaceSaya paling meluat bila :
  • orang yang hypo....baby hypo ke..?? x la...orang yang hipokrit...penipu..talam 2 muka
MySpacePesta/Parti adalah :
  • bila ada pesta...maka di situ la orang ramai kan berkumpul..huh...sesak..!!!
MySpaceHaiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
  • MySpace monyet ini....hehehe
MySpacePeringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
  • sama macam jawapan AL...ketika kita bayi....
MySpaceHari ini :
  • hrummm...emosi..ok..ok jer...
MySpaceMalam ini saya akan :
  • erm...belum ada perancangan lagi......
MySpaceEsok saya akan :
  • jalankan tugas-tugas ku seperti biasa...ngdap baju..baju..baju...
MySpaceSaya betul-betul inginkan :
  • kebahagiaan......cinta....
MySpaceKetika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
  • alahai....jerawat lagi....huhu...
MySpacePusat Membeli belah atau arked permainan :
  • arked permainan....huhu
MySpaceMakanan barat atau Jepun :
  • makanan melayu....lagi besh.....
MySpaceBilik yang terang atau gelap :
  • tak terang sangat...tak gelap sangat.....cozy..
MySpaceMakanan Segera adalah :
  • mee meggi..cepat dimasak...sedap dimakan...lambat laun akan menjadi penyakit..
MySpaceAyat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
  • ayh..ibu.....pergi dulu.....( time nk g keje td...)
MySpaceSiapa yang anda mahu TAG :

siapa yer...rasanya ramai yang dah buat tag ni kan...ha...tau dah siapa..dia teringin nak buat tag...hehe...ok...dengan segala hormatnya TAG ni diserahkan kepada...

ARIEN & PUTERI KATAK

10 comments:

anaklaut said...

salam...

tq sudi jawab tag anaklaut..:))

anN said...

uish! nasib bail xde nama aien.hehe

mohad said...

anak laut....main laut...

dmx said...

salam,nabilah..joint ur feel

aRien de GreaT said...

hehhe..kiter dapat tag ek..hahaha..kite sukerr..msti org xfham kan nape kiter suka..hahaha ..thanks nabilah...

nabilah_2908 said...

arien mengingtkn sy ms mula2 join blogging ni..suke giler bile org tag kite...hehe.. :)

nabilah_2908 said...

wslm AL..
nnti ada tag..jgn segan2 tuk bg sy ya.. :)

nabilah_2908 said...

rsnye aien dh jawab tag nie...ramai gak yg dah jawab tag ni kan..nnti ada tag baru sy bagi kt aien.. :)

nabilah_2908 said...

hye ijad... :)

nabilah_2908 said...

DMX....wt la tag nie..if sudi.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...