Wednesday, July 01, 2009

AWARDS FROM AIEN & MUBA ROCK

assalammualaikum Pictures, Images and Photos


berkat berkongsi award dgn kwan2...ha...I dpt awrd lagi...hhehehe...kali nie..I dpt 3 awrds...meh...nk tunjukan kt u all..

First n 2nd awards nie come from this lovely girl





suke yg nie...cantik...
thnks Aien..
:kiss:
yg nie lak...AIEN suh bagi kt 10 org...
ala..xlarat la nk fikir sape..
I rs ramai yg dh dpt awrd nie..so pada readers yg lum ada awrd nie..sila la amik yer.. :)

My 3rd Awrd come from

MUBA ROCK



this guy datang dari seberang...I br jer kenal...lum habis explore lagi blog Muba nie..
hanya dgn bari salam singgah...dh dpt awd nie...
thnks Muba...
muah


pusingTERIMA KASIH DAUN KELADIpusing

pas nie...sudi2 la bagi lagi...
wek

wokeh....mata dah berat dh nie...I smpai umh lewat ari nie...bnyk keje2 yg perlu diselesaikn kt office...so..ku keletihan...

opss..lupe..pas nie..nk siapkan tag lak...ha..de sape2 lagi yg nk suh I wat tag..?? hehe...

take care everyone...

I LOOOVVEEE YOUUU ALL....:bye:muah

6 comments:

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

eh,cantik la award yg first tuh..comel bgt!!~~

Fiq said...

baik ati sungguh yer si muba-rock tu. berapa ekk harga ati die??? hehehe

anN said...

hehe ok2..tq ya coz sudi amek award ni.. :) jaga doll 2 baik2 hehehe

nabilah_2908 said...

DR nk ke...if nk kene jadi follower aien...hehe... :)

nabilah_2908 said...

entah la fiq...nnti sy tnye kn...hehe... :)

nabilah_2908 said...

thnks to u to aien..jgn segan2 tuk bagi lagi...hehehee...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...