Sunday, July 26, 2009

DOWN (-_-)

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Hye guys.....
hanya singgah sebentar untuk update APH ni...

sekadar ingin meluahan apa kata hati ku.......

I tgh down sekarang nie.......aku kecewa lagi.................:cry:

http://varna.files.wordpress.com/2009/02/lonely-1.jpg

kekecewaan...kesepian...kembali mencengkam jiwa......sakitnya.....!!!Ya Allah...dugaan demi dugaan Kau berikan pada aku....apa hina sngt kah aku ni di mata Mu ya Tuhan ku....tak berhak ke aku tuk dapat kebahagiaan itu....setelah Kau berikan cahaya kegembiraan itu..kenapa perlu Kau ambil balik ya Tuhan ku...........

pasti ada hikmah disebalik kejadian ini.....aku mohon.....kuatkan lah aku tuk hadapi segala dugaan serta cabaran yang telah Kau berikan.......sugguh aku amat2 sakit sekarang ni......

http://stylealchemy.com/ruminations/wp-content/uploads/2009/03/winter.jpg

berikan aku kekuatan untuk bangkit semula......bantulah Hamba Mu ini......

2 comments:

hasni said...

sis
adik sis ni pon tgah kecewa jgak
sngt sedey sis

nabilah_2908 said...

hrumm..hasni...kuatkn la semangt mu...jgn layan sngt perasaan sedih tu..sedih utk sehari jer...lepas tu..buangkn jauh2..hidup ni terlalu indah tuk di nikmati...so jgn sia2 kan masa yg kita ada dgn hanya bersedih...cheer up sis.. (^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...