Monday, July 13, 2009

CHAQ

assalammualaikum Pictures, Images and Photos

Morning fwens....MySpace

Its monday again....so..how's ur monday...hope u have a great dat today yupp...ceria-ceriakan hari anda even tak ramai yang sukakan Monday...

Hari nie...I puasa...hehehe...bulan puasa dah nak dekat..tp I masih lagi belum habis melunaskan hutang-hutang I tuk tahun lepas...so..kene la segera selesaikan... :wink:

ok...our topic for today is all about CHAQ MENTOR





chaq mentor Pictures, Images and Photos












ni la sebahagian pic2 CHAQ yang ada dalam simpanan....I tak la fanatic sangat dengan dia..tapi memang minat...dia dapat full 100% support from me..hehe..

apa-apa pun....congratulations CHAQ...even tak dapat tempat yang pertama...dapat 2nd place pun dah ok..I amat-amat la berpuas hati...

pagi tadi...dok dengar radio..ish..tak puas hati betul..dieorang asik kutuk2 CHAQ jer...hrumm..yer la orang dah tak suka...mesti nampak keburukkan dia jer kan..betul x..??

ada yang cakap CHAQ tak patut ke final...Hello...CHAQ tu la saingan terhebat antara BLACk n FIRA...andainya CHAQ xdapt ke final..BLACK boleh nyanyi tutup mata jer...and comfirm BLACK akan menang dengan mudah...bila ada CHAQ nie la BLACK n FIRA berusaha keras..double triple..tuk buat yang terbaik...sampai BLACK sakit tekak lagi...setuju...???

more...ada juga yang mengatakan masa persembahan CHAQ n STACY.. STACY yang banyak nyanyi..CHAQ hanya nyanyi 'Jai Ho...Jai Ho...' saja....hrumm...ni pun I tak puas hati juga..if dalam lagu yang sebenar pun..mmg part 'Jai Ho' tu..part orang laki yang nyanyi kan..?? masa CHAQ nyanyikan lagu ciptaan Ajai tu...ada sape2 nak comment...tak de kan..kan.. coz lagu tu memang sesuai sangat-sangat denagn CHAQ..tiada cacat cela nya bila die sampaikan lagu tu..

selain itu..ada juga yang salahkan juri awam...katanya berat sebelah...hrumm...juri-juri awam tu bukan nyer budak-budak sekolah lagi...masing-masing terdiri dari pelajar-pelajar dan juga wartawan..so...mereka tau apa yang mereka buat..

I dah try dah call Hot Fm tu....tapi sayang nyer...line buzz...if dapat...apa yang I luahkan dalam nie..pasti dah on air...huhu..xpe la nak buat macam mana kan...I luahkan kt cnie jer la..pembelaan buat CHAQ...cian die..asik kene tembak jer...

I tak nafikan...BLACK memang power...dah tak boleh disangkal lagi...I kagum dengan dia...even dia sakit tekak..tapi dia mampu memberikan persembahan yang sangat-sangat baik...so..memang BLACK layak dapat tempat pertama...more...lepas ni BLACK boleh ubah hidup dia..dari seorang penjual ikan...sekarang nie dia dah jadi somebody...Congratulation juga tuk BLACK..



tak dilupakan juga sekalung tahniah buat FIRA....sis...nama kita sama hehee...persembahan FIRA pun...hrumm...melletop..!!! even part silaat tu....baju FIRA tak bape cun...hehe...x sia-sia LAH botakkan kepala....hehe...

tp...lagu baru tuk FIRA tu...hrummm...I dah jatuh hati la..suke sangat dengan lagu tu...



kesimpulan di sini adalah...persembahan BLACK, CHAQ n FIRA..sama2 hebat...masing-masing ada juga tunjukkan kelemahan dia...so..tak perlu memandang kelemahan seseorang tu hanya disebabkan anda tak berkenan dengan orang tu...setuju tak...??

haih..panjang pulak n3 kali nie...ala..ini sekdar meluahkan pendapat saja....maaf andainya ada kata-kata yang telah menyinggung perasaan pembaca...
maaf sekali lagi....MySpace

ok...got to go..sekian saja tuk pagi ini...petang nanti kita jumpa lagi....

Take care everyone....I loveee you.....MySpace


credit to google for this awesome picturesemo3



8 comments:

Rinna said...

Wah Nabila peminat setia Chaq yer.. :) Ok ler..dia dpt tempat kedua..tuh :)

aque said...

chaq ensem...!!!!!!!!!!
hehheheh.......

oyeh...
papew pown.. nak ucap cngrate tok chaq gak...
tapi x pat cakap live..
tumpang kat cini....
boley kan...
hehhehehhe.....

nyway.... thanks sudi singah blog owg..
hehheh..:D

anN said...

aien xske chaq.. aien suke black.. chaq tumpg glamor stacy ms final..coz nk raih sms...ish2..
sore dia sedap.. tp aien sllu xphm dia nynyi lagu pe.. coz vokal dia xjelas..
hehehehe

nabilah_2908 said...

ha'ah kak rinna...sy minat dgn dia..:)

nabilah_2908 said...

its my pleasure aque.. :)

nabilah_2908 said...

haih..mn de tmpng popular stacy..sebagai pemint chaq..xterasa lk cm tu..huhu.. :)

Princess Azah said...

comeynye chaq ni..cm adiknye stacy..terkilan la sbb chaq tempat 2..

nabilah_2908 said...

azah pun mint kt chaq eh...hehe...ade geng..(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...