Tuesday, February 10, 2009

CINTA oh CINTA (-_-)

I'm hurt again....... (-_-)

rakan2 ku yg lain sedang mengecapi kebahagian...dh nmpk hala tuju hidup...but for me....mengecapi kesengsaraan..again...hrumm...nthla...xtau pd siapa harus ku luah kan segala perasaan yang terpndam nie...rs neyr pd blog nie tmpt terbaik...ku menulis nie...bkn tuk mnta simpati..jz tuk wt luahan hati yg lara..maaf jika anda rs meluat dgn n3 nie or what so ever...ape yg bersarang kt hati nie perlu diluahkan.....

hmm...skrg nie my fav song is.. " TUHAN BERI AKU CINTA" dr ayu shita..lirik2 lgu nie mmg menceritakan kisah ku..apa yang aku alami skrg...

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

sure u all cikit sebnyk dh fhm kn pe yg berlaku....hrummm...ku kecewa lagi..nth la....hati rs mcm nk pecah...namun ku kuatkan hati..tuk tempuhi dugaan hidup nie dgn sabar...ku ttp tersenyum..ketawa..nmun dlm hati nie Tuhan sj yg tau...berkali2 ku pnjatkan doa...

"Ya Allah...tabahkan hati ku dlm menempuhi dugaan ni....."

agrhhhhh!!!! I'm tired enough of all this things..!!!!

terima kasih wahai lelaki...kerana memberikn kesakitan ni yang tah berapa ratus kali pd hati yang amat2 menyayangi diri mu...ribuan terima kasih ku ucapkan.........

terima kasih juga..kerana pernah wat kn ku bahagia..walau pun hanya seketika....

1 hari nnti...ku kn temui kebahagiaan tu...walau pun bukan mudah tuk ku temui...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...