Tuesday, May 12, 2009

KISAH MR J

Asslammualaikum...
Hye to everyone......at last...I'm free....yeah..

well..as u all know..I'm busy with my works.. :)

segala kerja2 dh diselesaikan..more..Mr R dh keluar..2 yg rs free sesngt...


td..dlm buzz2 wt keje..de 1 peristiwa yg bile teringt..sure kn tergelak..hehehehe..U all nk tau x..pe dh jd td..??

meh..nk story cikit...hehehehehe...(belum cite dh gelak..tah pape tah kn..hehe..)

sebelum tu..if yg belum tau...Mr J tu adalah Jamban ok.. :)

ari nie...office ramai org..budak2 yg keje kt site..sume dtg office..cz nk claim overtime mereka2 nie la..patutnye dpt awl buln ari tu..tp delay..cz Mr S kekurangan sumber..payment tuk 1 projek tu belum masuk...so bile dh dpt pymnt..br la Mr S byr overtime mereka2 nie sume..

keje2 byr membayar..I xmasuk campur la..I wt keje sendiri yg sedia menggunung nie..actually..I tgh prepare 1 paper work..first time nih wt paper work...tu yg bzz cikit..so..tgh2 leka wat keje..tetiba rs nk ke toilet...bile I g kt toilet tu..tgk2 pintu tertutup..I hold jp..g balik wt keje..

lama tunggu...bile g balik..tgk2 pintu masih tertutup..dlm ati ckp..

" nth2 xde org...org2 kt office nie..mmg suke tutp pintu bilik air nih.."

mmg pun...ps dh gune..msti pintu tu ditutup..I lbh suke bukak jer..yer la...nk bg hawa2 yg kurng menyenangkan tu keluar...hehehe..

so...I redah masuk jer la...pintu x kunci lak tu...I pun bukak la...

pas tu U all nk tau x...hmpir2 I menjerit terkejut..
cz de org dlm tu...slh sorg dr budak site tu la..tgh besh2 lapaskn hajat..smbil2 tu hisap rokok..bile nmpk I menggelupur die...wahahaha..I pun cepat2 la tutup pintu tu balik..


hahahaha..malu ade...lawak pun ade bile tgk gelagat die...hihihihi..

I xnmpk pape ok....tul....cz die dlm posisi duduk...(^_^)

jz malu jer la....tu la...sape suh x kunci pintu...huhuhuhu..bile I nmpk die...die cube elak2..hihihihihi...I nk gelak bile tgk muke die td...cz..kelakar sgt la muke die..bile die menggelupur td..tp tahan jer...siksa ooo...hehehehe..

I rs la kan...ps nie..sure die xmau dtg office g...hahahaha...kelakar ah....

moral of the story is....bila guna kan tandas..jgn lupa kunci pintu..hehehehe.. :)

3 comments:

MaMaikah? said...

i like the toilet door to be opened when it is not in used..
sesetengah org x ske pintu toilet terbuka kan, kalo xde org, xyah tutop rapat so that org tau toilet tu xde org. ^o^

nabilah_2908 said...

tutup rapat tu satu hal...satu hal g..if tgh guna tandas...kunci la pintu tu..u yg paling pnting.. :)

MaMaikah? said...

but sometimes lock rosak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...