Showing posts with label Jutaria. Show all posts
Showing posts with label Jutaria. Show all posts

Friday, December 16, 2011

MILLIONAIRE




Siapa yang nak jadi Millionaire tu...? huhu....

Ha....you all pernah main tak board game ni...??

dulu..time2 I dulu panggil Jutaria...
saja je la I melayan Si DD main mende alah ni...tapi I tak bape ingat macam mana nak main...so Si DD conduct la macam mana nak main...

tapi I rasa macam salah je cara dia....tapi layan kan juga...

Kat rumah tu ada siapa je kan yang nak melayan..? kalau Adin ada...takpe la juga..

uish....kan best kalau duit ini dalam Ringgit Malaysia dan boleh diguna pakai untuk berbelanja...
weeehuuu ($_$)

selaku bankers.....sibuk agih-agihkan duit....

tengok la.....tunggang langgang duit kt dalam bank.... main campak2 je...

lets the game begin..............

wokeh...rumah warna biru tu I punya yupp....

fate.... nasib baik dapat duit...nasib tak baik keluar duit..huhu..

paling malang kena masuk penjara..hilang 1 pusingan...

setelah puas berbelanja..membeli asset....memungut hasil....

mari kita lihat...siapa lagi kaya.....emo3

DD....
di tambah nilai asset dan duit di tangan....jumlahnya...
22 160.00

uish....siapa yang terer tu.... la..la..la........

44 760.00

tapi tak terer sangat la...sebab nak capai 50 Ribu pun tak lepas....emo21


p/s :teringat zaman2 ketika menjadi kanak-kanak ribena....rajin gak main mende alah ni....nak main Saidina..mahal game tu...Jutaria ni yang murah..kalau tak silap..time tu baru 2 ringgit...sekarang ni dah 5 ringgit harganya...

ingat lagi tak game favorite you all masa kecik-kecik dulu..? meh share meh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...