Tuesday, December 13, 2016

HAPPY 8 YEARS

Assalammualaikum.... (^_^)

Nak singgah kejap je ni...
Cuma nak kabo..

Apa Kata Hati dah 8 tahun pada 6/11/2016 hari tu...

Image result for happy 8th anniversary gif

Dekat sebulan juga la entry ni dok dalam draft..
Aik....hari ni baru nak update..??

Image result for haha


Tak perlu dijelaskan lah...betul tak??  jawapan masih sama dengan jawapan yang lepas punya lepas punya lepas..heee

Apa pun.... Happy Anniversay APA KATA HATI..

Lapan tahun ye...macam tak percaya je dah lapan tahun...

Apa plan untuk anniversary seterusnya??

Entah la....wait & see je la...

Ingat nak stop blogging, domain ni pun macam malas nak renew tiap tahun sebab dah tak ada masa nak blogging...tapi...tu la SAYANGGGG....

So...biarkan je la dulu...

Okey lah...itu je nak share...
Ada masa nanti I update lagi ye...

Till then....take care..
Love you...!!

p/s: Hey...kamu..kamu yang rindu boleh follow me on Instagram...rajin juga la post 'karangan' kat sana...tapi I set private..so tekan button follow dulu ye..nanti I approve... (^_^)V

2 comments:

MBAH JAYA WARSITO said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [2515] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 770 JUTA , wassalam.


gadisBunga™ said...

happy 8th anniversary!!

jangan la tutup blog...sayang kat domain. saya tengah berjuang nak renew sebab taktau cara nak update account details kat google.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...