Wednesday, March 06, 2013

HANYA LUAHAN HATI



Malam yang sunyi...sama seperti hari2 yg sebelumnya..

Terasa seperti ada sesuatu di hati ini yg membuatkan jiwa ini resah..

Satu sudut di bahagian hati terasa sakit, pada awalnya hanya denyutan kecil lama kelamaan rasa sakit itu menggebu ke seluruh sudut, ceruk hati...

Air mata secara tiba-tiba merembes keluar...mengalir membasahi pipi dan lama kelamaan menjadi esakkan dalam diam...

Ya Allah.......berikan aku kekuatan dalam menghadapi dugaan Mu..hanya dugaan kecil yang Kau berikan...namun kadang kala aku rasakan ianya terlalu berat buat ku..

Berkali-kali aku pujuk diri ini supaya kuat..kadang kala aku rasa Ya! Aku boleh!

Orang diluar sana lagi berat dugaannya..berkali2 ganda beratnya...aku? takkan dugaan sekecil ini tak mampu aku lalui?

Namun....aku manusia biasa..kadang kuat..kadang tidak...sama lah keadaannya seperti sekarang..

Pada Allah telah ku adukan segalanya...dan di sini....
entah...tiba-tiba rasa seperti ingin berkongsi...jiwang malam-malam ni.

Bukan mengeluh mahupun minta simpati...ini hanyalah luahan hati..



Assalammualaikum....selamat malam sayang.... (^_^)

posted from Bloggeroid

2 comments:

Aliesha Kirana said...

sedih pulak baca. sobss. mcm pernah rasa je prasaan ni. T_T

musang said...

semoga kuat bg menghadapi dugaan dariNya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...