Saturday, September 18, 2010

SELAMAT TINGGAL





saya lah orang yang cukup tak suka mengucapkan SELAMAT TINGGAL..

saya lah orang yang cukup tak gemar berbalah...

saya lah orang yang suka mendiamkan diri bila hati sedang sakit...bila marah menguasai diri...

saya lah orang yang suka menyendiri....sukar untuk meluahkan apa yang terbuku di hati secara lisan...

ya...saya mengaku..saya cuba lari dari masalah berbangkit ini dengan mendiamkan diri...

orang kata......semua masalah boleh di bawa berbincang..

ya...saya tahu tu....tapi saya rasa tiada gunanya berbincang dengan awak dan saya yakin tidak akan ada bezanya...

sesungguhnya saya dah penat dengan permaianan awak....letih melihat lakonan awak yang entah bila akan habis...



saya tak mahu lagi sia-siakan masa saya untuk melayan lakonan awak yang tak berkesudahan itu...cukup lah sampai di sini....

hampir 3 tahun saya berikan perluang untuk awak perbetulkan semuanya...untuk awak akhiri lakonan awak.....tapi awak sia-siakan masa itu....awak tetap meneruskan lakonan awak...saya dah muak.....dah cukup muak......

hati saya betul-betul dah tawar dengan awak......

apa perlu saya lambakkan kebenaran di depan mata awak...baru awak nak berhenti berlakon..??

sudah lah tu.....saya cukup-cukup penat.........

pergi la......kali ni...pergi lah terus...jangan kembali................
bye Pictures, Images and Photos


**saya yang tak suka ucapkan SELAMAT TINGGAL **


p/s : maaf kawan-kawan.....n3 kali ni agak emo...perlu juga diluahkan...kalau tak hati ni boleh pecah.....I promise....lepas ni..no more n3 mcm ni lagi...I'm sorry........ ;(

30 comments:

aque said...

napew nie????? selamat tinggal kat siapa???

Aliesha Kirana said...

AK pn sama mcm Nabilah..stak suka berbalah dan tak pandai luah masalah.. hmm.. sabar ye Nabilah~

mrnoble said...

takp2 dah blog ni kan 'apa kata hati'

THE GREEN said...

mcm ada masalah pakwe-makwe jer...ni cerita muda mudi zaman bercinta. hint (petunjuk) nabilah dah bagi...

ada sesiapa blh tolong nabilah?

Judiene said...

ni gadoh laki bini ke??
hadoiii
sabaq la naa
ada hikmah disebalik setiap pergaduhan
nak suruh u cari yg lagi better la tu
:)

fara said...

It's ok nabilah.
Org kate susah senang dikongsi bersame...

jgn ckp buhbye kat frh suda la ye! :)

Lia3003 said...

sabar2

pawaka19 said...

relax nabilah..mybe bukan jodoh..Allah sudah berjanji yang wanita baik untuk lelaki yang baik..harap nabilah bersabar.

dmx said...

salam...
nabilah...

yg penting
" apa kata dihati "

ainz said...

Sabar,ye nabilah..luahkan je ape yg kamu rase di sini..ini tmpat kamu..n kami sebagai pendengar setia kamu..kami semua syg kamu,nabilah..b strong,k.. :)

MiMiEy :) said...

sabar je lah akk.
mungkin ada hikmah disebalik semua nie.
jgn sedih2 akk.

Wawa~* said...

its ok nabilah.. x salah pn nak emo.. kta smua manusia biasa.. mmg kna luahkan... if not, mmg bawak masalah lain nnt...

hope u feel better soon ye dear :D

nunama said...

redha dan pasrah.
i might be knew how this feeling.

chill babe! =D

ciek niena said...

sabar yea nabilah. biarlah ia pergi kalo kita xmampu mengendong ia. huhu. senyum la sket :) huhu

Hemu Hemu said...

menangis mampu meredakan tekanan dlm jiwa......zafira sabar yer....semoga pe yang terjadi ada hikmah yang tersembunyi......hikmah yang membawa 1001 kebahagiaan buat zafira....aminnn

Unknown said...

salam syawal...
setiap orang mempunyai limit kesabarannye kan??


i may need help

yanamib said...

sbr dear...i pun kdg² rs puas luahkn kt belog =)

maybe klu yu byk luangkn ms dgn kwn² and famili, yu buley lupkn sekejap ur prob tu ^_^

THE GREEN said...

salam nabilah...

byk2kan sbr.tawakkal slalu...

kenangan bulan puasa-bhg I

ketupat daun tebu

~cik tiram~ said...

sabar ehh..
takpe,luahkan je...
jangan simpan2...:)

XYZ said...

yakin setiap takdir Dia ade hikmahnya

nabila boleh senyum lagi kan?

Amni said...

Perlu luahkan. Betul! Sangat setuju. Moga kamu makin kuat. Insha allah..

syahira ariff said...

chill eh
lega tak sket lepas luah?

nabilah_2908 said...

HYE AQUE ;

hmm...selamat tinggal pada dia.....

HYE AK ;

yupp..sy perasan tu..kita bnyk gak persamaan..huhu..

lama dah tahan...3 tahun..suatu jngka masa yg lama..

HYE MR NOBLE ;

ada yg tak suka bila n3 emo mcm ni..

kalau boleh mmg sy nk elakan..tp..kali ni tak boleh..perlu juga diluahkan...

HYE BLADE EGDE ;

yupp...mcm tu la ceritanya..

HYE JUDE ;

dia bukan laki sy & sy bukan bini dia...huhuhu...

nabilah_2908 said...

HYE FARAH ;

mana boleh say good bye pada Farah.. :)

HYE LIA ;

dh cukup bersabar dh ni...3 thn sy tahan..

HYE PAWAKA19 ;

mungkin sy bukan perempuan baik..sbb tu diuji dgn ujian yg mcm ni...sy redha..tp semua ni perlu dihentikan..x larat dh..

dh tiba masa tuk buka lembaran hidup yg baru..

HYE DMX ;

hati sy pun tk tahu nk kata apa..kejap sebelahkan dia...kejap lagi sebelahkan saya...enth...

HYE AINZ ;

terima kasih....dgn ada nya kawan2 kt sini..lega juga rasa hati ni... :)

nabilah_2908 said...

HYE MIMIEY ;

nk kt sedih..boleh la...tp dh xde air mata lagi tuk perkara ni..

betul juga kata Mimiey...tgh bersabar lah ni.. :)

HYE WAWA ;

hmm...thnks..dh ok sikit..saya harap keputusan yg sy pilih ni..adalah keputusan yg betul.. :)

HYE NUR ;

yupp...kamu semestinya boleh faham...perkara ni dh lama...lama sngt mkn hati..

hope akan ada sinar baru selepas ini..thnks.. ;)'

HYE CIEK NIENA ;

walau apa pun terjadi...sy masih mampu tersenyum..tp dlm hati..tuhan saja yg tahu..sy benci bila fikirkan masalah ni...hidup saya serabut...sy tk suka keadaan ni..

HYE MURNI ;

dh tk mampu nk menangis lagi..dh terlalu lama masalah ni..

betul tu..pasti ada hikmhnya kan..?

terima kasih... :)

nabilah_2908 said...

HYE STREETNEON ;

yupp...kita manusia biasa..selama mana kita mampu bersabar..kalau dia asik ulangi bnda yg sama.. :)

HYE YANA ;

sama lah..sy rasa di blog la medium terbaik tuk luahkan perasaan..

and betul la tu..meluangkan masa dgn family n kawan2..merupakan cara yg terbaik..elakkand ri bersendirian.. ;)

HYE BLADE EDGE ;

insya'Allah...sy akan terus bersabar dgn ujian ini...kebahagiaan pasti ada utk saya 1 hari nnti.. terima kasih.. :)

HYE CIK TIRAM ;

dh luahkan apa yg termampu...thnks dear.. ;)

HYE MISS XYZ ;

yupp..saya yakin..pasti ada hikmahnya...and sy masih lagi mampu tersenyum...walaupun dalam hati..tuhan saja yg tahu..

terima kasih.. :)

nabilah_2908 said...

HYE AMNI ;

yupp..sy dh tkmampu nak simpan sorang2..hati ni ibarat belon yang hampir meletup..

thnks ya... :)

HYE SYAHIRA ;

lega la sikit...dgn adanya sokongn kwn2 kt sini..buatkn sy lg kuat...

thnks...(^_^)

Qib said...

relaks dear. istghfar oke.ingat ALLAH.


Latest entry di:

Jenis mamat dibenci perempuan ><
Mainan genius dari Japan

Tapak Kaki said...

masa kita sedih ingatlah masa ketika gembira..ok

Unknown said...

Sabar ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...