Wednesday, January 21, 2009

MY BF

Hola fwens..... :)

How are you today...? for me...superb!!!..Im feeling very well today...but..some of my friends not in the best of health...so..for them...get well soon..dnt forget to take ur medicine k..;)

Today ..I want to story2 ngn u all about MY BF...

U all pernh tgk x my BF...? I rs...u all pernh kot tgk die..if xpernh...meh la cini..nk tunjuk kt u all..I want to revile my beloved BF... :)

I tul2 crushed ngn die nie...he is sooooooo handsome...soooooo cute... :D 4 me la...xtau lak pe pandngn u all kan.. ;)

hrumm...dh 2 minggu I x jumpe ngn die...rindu...............myb nxt week pun x dpt jumpe gak...:( hai...bergunung rindu la jwbnyer nnti....huhuhu...

okla...ni la die..my bf...ready dh nk tgk muke die yang handsome lagi cute nie??

ready....

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

ha......ni la my bf....hehehehe... :D

handsome x...??

sooooo cute.... :)




alahai,....leh cair di watnyer............ :)

mata die..bibir die...huhuhu..





comel nyer die.....bile die wat muke cm nie.. :)



bergambar ngn my 'madu'

even tgh2 comot..xjemu mata memandang






mn de org tdo dlm bath tab..? only him... :)

hmm...dont know what to say...i jz love it.. :)

my Kyle XY.......... :)

hmm...sory la if I poyo cikit kali nie....huhu...gile2 cikit...

but the truth is...I really like him sooo much.. :D

I jz want to share it with u all...2 jer...:)

hmm...ok la thats all 4 now...till then...take care everyone....da... ;)

6 comments:

Anonymous said...

Bwt suspnd aje u ni
ingtkn ur real bf.

nabilah_2908 said...

To Anonymous

sory la if post i kali nie mensuspndkn u..:)

Anonymous said...

wah so handsome la akk nye bf
patut la windu sngt pd die dh lm die xkwr tv kn kak?

mcm2 la akk aku ni
farah ingtkn akk cite psl
lelaki itu hik3

muaxx!!! luv u

nabilah_2908 said...

To Sweetheart

hye dear...:)
hehehe...xnk la cite psl lelaki itu..
nnti org kt akk nie terlebih poyo lak..huhu..xmau la..
xkn la sume bnda nk kene share...tul x??

thnks for ur love..:)

Anonymous said...

salam
xtau pula cik nabilah ni peminat kyle jg huahua (o.0)

nabilah_2908 said...

To zzyyxx

yupp...i minat gile kt cte nie..dr musim pertama g tau..

minat pelakon dulu..br mint ngn cite neyr...

u pun mnt gak eh..?
hehehe..wish 2 be amanda...hrummm,,:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...